Komplety damskie włoskie ,Size s-l ,paczka 6szt,mix kolor
Komplety damskie włoskie ,Size s-l ,paczka 6szt,mix kolor
Komplety damskie włoskie ,Size s-l ,paczka 6szt,mix kolor
Polityka zwrotów
GWARANCJE, REKLAMACJE I ZWROTY TOWARU
1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
a. - wad fabrycznych,
b. - niezgodności towaru z zawartym zamówieniem.
2. W takim przypadku Klient proszony jest o skontaktowanie się z biurem obsługi klienta przez e-mail dothihao281087@gmail.com lub telefonicznie w/w numery
3. W przypadku odsyłania reklamowanego towaru należy dołączyć fakturę zakupową.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru wraz z opłata za przesyłkę
5. Zwroty pieniężne będą dokonywane jedynie za pośrednictwem przelewu bankowego.
6. Reklamowane mogą być tylko pełne paczki, gdy większość towarów jest uszkodzonych lub wysłanych pomyłkowo. NIE PRZYJMUJEMY POJEDYNCZYCH SZTUK.
7. Reklamacji nie podlegają produkty z wyprzedaży i na promocji.
8. Wszelkie reklamacje prosimy odsyłać na adres strony w Wólce Kosowskiej
9. Informujemy, iż składając zamówienie na platformie w sklepie hurtwolka24.pl zamawiają Państwo towar jako przedsiębiorcy (nie konsumenci), a towar przeznaczony jest do obrotu w działalności gospodarczej. Z tego tytułu nie przysługuje Państwu prawo do zwrotu towaru w formie odstąpienia od umowy jako konsumentowi .Składając zamówienie akceptują państwo Regulamin.
Powinieneś spodziewać się zwrotu pieniędzy w ciągu czterech tygodni od przekazania paczki nadawcy zwrotnemu, jednak w wielu przypadkach zwrot otrzymasz szybciej. Ten okres czasu obejmuje czas tranzytu potrzebny nam na otrzymanie Twojego zwrotu od nadawcy (od 5 do 10 dni roboczych), czas potrzebny nam na przetworzenie Twojego zwrotu po jego otrzymaniu (od 3 do 5 dni roboczych) oraz czas potrzebny na Twój bank w celu przetworzenia naszej prośby o zwrot pieniędzy (od 5 do 10 dni roboczych).
Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, po prostu zaloguj się na swoje konto, przejrzyj zamówienie, korzystając z łącza „Realizuj zamówienia” w menu Moje konto, a następnie kliknij przycisk Zwróć przedmiot(y). Po otrzymaniu i przetworzeniu zwróconego przedmiotu powiadomimy Cię e-mailem o zwrocie pieniędzy.
Wysyłka
Możemy wysłać praktycznie pod każdy adres na świecie. Należy pamiętać, że niektóre produkty podlegają ograniczeniom, a niektóre produkty nie mogą być wysyłane do miejsc międzynarodowych.
Kiedy składasz zamówienie, oszacujemy daty wysyłki i dostawy na podstawie dostępności Twoich produktów i wybranych przez Ciebie opcji wysyłki. W zależności od wybranego dostawcy usług transportowych na stronie z kosztami wysyłki mogą pojawić się szacunkowe daty wysyłki.
Należy również pamiętać, że stawki wysyłki dla wielu sprzedawanych przez nas przedmiotów są oparte na wadze. Masę każdego takiego przedmiotu można znaleźć na jego stronie ze szczegółowymi informacjami. Aby odzwierciedlić zasady firm spedycyjnych, z których korzystamy, wszystkie wagi zostaną zaokrąglone w górę do pełnego funta.